westgame

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
شادی بوک
خبر
دهکده فیلم
هواداران مورتال کمبات
دختری با طعم احساس
دنیای سرگرمی
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  بیو گرافی The Stealth Assasian _ Rikimaru   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 136
بازدید کل : 7090
تعداد مطالب : 125
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

 


بیو گرافی The Stealth Assasian _ Rikimaru


Rikimaru به صورت وارث سلطنت ساتیر ها زاده شده و توسط قویترین جنگاوران دوره ی خود تربیت شده ات.اگر چه،

قدرت لژیون آتش موفق به فاسد کردن تعدادی از همنوعان او شد،(که Rikimaru آنها را موجوداتی بی فکر میخواند)

وی آنها را ترک کرد.او برای عهد و پیمان در انتقام مقابل scourege ها ، مهارت های خود را برای جنگیدن تقویت نمود.با بکارگیری از اندام کوچکش ، او میتواند خود را نامریی سازد که او را قادر میسازد به دشمنان از پشت خنجر بزند.او همچنان میتواند از مه غلیظی به عنوان یک پوشش دفاعی استفاده کند،برای خاموش کردن دشمنانش و تقریبا غیر قابل لمس شدن…..


|

نوشته شده در پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


داستان سه هیروی دوتا

داستان هیروی Alchemist



Alchemist در گروه Sentinel قرار دارد اوبرای منافع خودش و جمع آوری ثروت به طور خستگی ناپذیری فعالیت دارد. این Goblin بی رحم و سنگدل از بخشش بویی نبرده است. چه دشمنانشان را با معجون سمی فلج کند و چه آنها را در اسیدهای سوزان غرق کند ، Razzil Darkbrew بدون توجه به ناله وشیون قربانیان ؛ با کمال خونسردی و حساب شده کار خودش را انجام می دهد.

داستان هیروی Earthshaker



در افسانه های زمین های بایر از توتنی گفته شده که ماهیت پلیدی ها را از بین می برد. هوشیاری آنها از قهوه ایی بودن ته آنها مشخص می شود(طبق ترجمه). لجن به فکر و مغز آنها راه پیدا می کند. وحشتی که از این جنگجویان وجود دارد به این علت است که در صورتی که به مرداب یا حریم آنها وارد شوید می توانند زخم ها یا پارگی های وسیعی ایجاد نماید. نکته وحشتناکی که در مورد قدرت آنان وجود دارد این است که با خواندن ورد می توانند چیز های سنگ مانندی را با قدرت از زمین خارج کنند. این نوع از sage ها می توانند در زمین ناپدید شوند. هنگامی که World Tree مورد تهدید قرار گیرد ، قاصد ها به دنبال آنها می گردند اما تنها می توانند یکی از آنها را پیدا کنند. استاد ماهر و جوان Raigor Stonehoof در جستجوی نبرد و جنگ است تا افسانه هایی جدید از این شمن ها خلق کند.

داستان هیروی Huskar



Troll ها از قبیله Darkspear هستند که از سالیان بسیار دور از سرزمین آبا و اجدادی خود به Stranglethorn Vale تبعید شدند از جمله وحشی ترین و خونخوار ترین موجودات جنگجو هستند. این شهرت آنها به خوبی در Huskar دیده می شود. او می تواند با چرخش سریع و کم کردن طول عمر خودش دشمنانش را به تکه های آتش سوزان تبدیل کند. مردمش او را مقدس می دانند و او (Sacred Warrior) بدون ترس از مرگ با میل خود و بعضی وقت ها به تنهایی به نبرد می رود تا Undead Scourge را به پایان ببرد.


|

نوشته شده در چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


آموزش هیروی Pit Lord + داستان هیرو

مقدمه:

 این هیرو معمولاً زمانی پیک میشه که هیروهای دشمن توانایی کنترول یونیت ها رو داشته باشن، برای مثال هیروی brood Mother یا ّfurion و ... .

این هیرو به دلیل اتک زیادش در اوایل بازی به خیلی شاح بازی در میاره و اگر بازیکن محارت لازم رو داشته باشی میتونه این رو به یک وسیله کشتار جمعی تبدیل کنه!! اما به دلیل اینکه پوست نازکی داره(strang پایینی داره ) نباید اوایل بازی کنار طرف مقابلش rang باشه.

چیزی که play dota نوشته: این هیرو قدرتش رو میتونه از دشمنان مرده دشمنان و یا حتی دوستان خود بگیره و با به دام انداختن دشمنان بر آنها از زمین و آسمان آتش ببارونه. و پس از منفجر کردن اونا ترکیبی مرگبار که ارضای عشق شیطان که از آتش و مرگ است رو به نمایش میذاره، همچنین میتونه خودش رو و متحدانش رو به هر جا حمل کنه، و او رهبری قدرتمند برای ارواح است و همیشه حاظر و ارزشمند!

داستان هیرو play dota:

یکی از نمایندگان بسیار پادشاه Archimonde کسی بود که از هواپیمای فیزیکی بعد از سقوط سپاه لژیون در Kalimdor جدا شد .Azgalor شیطان صفت و عاشق تخریب و ویرانیست به همین سبب او مجاز به قبول دعوت پادشاه Lich برای کمک به نیروهای Scourge در پیروزی علیه دشمنان با کمی تاسف است.
سرانجام وفتی Pit Lord خیلی شاد هست درخواست میکند تا آتش آسمانی دشمنانش رو بسوزاند او با قابلیت دیگرش به معنای واقعی کلمه فربانیان مردهاش را با آتشی که از زیر پاهایشان شعله میکشد به آرامی کباب میکند . با چنین قدرت منفوری در دست این هیولا جای تعجب نیست تا ترس و وحشت زیادی را با پرسه زدن در سرتاسر میدان نبرد القا کند


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


داستان هیروی rhasta

 


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


داستان و آموزش هیرویursa warrior

سلام عزیزان امروز برتون آموزش هیرویursa warrior  رو گذاشتم برید تو ادامه مطلب مطالعه کنید باحاله امیدوارم خوشتون بیادفرشته


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


بیوگرافی هیروی strygwyr

سلام عزیزان امروز براتون بیوگرافی هیروی محبوب strygwyr  رو گذاشتم برید تو ادامه مطلبه  بخونید اگه نظر ندید حرومتوننیشخند


.:  ادامه مطلب :.
|

نوشته شده در یک شنبه 7 اسفند 1390برچسب:,

توسط مهدی تیموری | لينك ثابت |


صفحه قبل 1 صفحه بعد

موضوعات
 » dota
» آموزش هیرو
» دمو
» آموزش آیتم
» ترفندها
» تم
» برنامه ها
» متفرقه
» map
» pach
» garena
» صدا
» بیوگرافی هیرو ها
» عکس
» reply
» hon
» wallpaper
» wow
» server
» آموزش
» dota 2
» دمو
» خبر
» صدا
» wallpaper
» Call of Duty
» demo
» wallpaper
» متفرقه
» assasins
» demo
» wallpaper
» counter
» demo
» wallpaper
» download
 

لينك دوستان
 » ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش تخصصی وارکرافت و آدرس oyama.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');